Monday 29 February 2016

About Digital Marketing | Tehetségek Klubja - Vitaest #NewGenCentre #brainstorming


Egy magyar nyelvű workshop végzős hallgatóknak, kezdő vállalkozóknak és mindenki másnak, akit érdekel.

Időpont:

2016. március 10. (csütörtök) 19:00-20:30h


Helyszín:

Soho Works Shoreditch
Unit 4.07, Tea Building,
56 Shoreditch High Street
London
E1 6JJ


Jegyek:

A belépés ingyenes, de regisztrációhoz kötött! Regisztráció ITT!

A workshop témája: 

"Robotok, direkt kattintások, láthatóság, avagy mennyire bízhatunk a mérésekben és hogyan győződhetünk meg arról, hogy a látott teljesítmény nem csak látszat."

Előadó: Ordódi Balázs


Ordódi Balázs 2002 óta működik a média területén. Kezdetben televíziónál, majd 2008-tól a MEC nemzetközi marketing ügynökségénél dolgozott különböző nagyvállalatok offline, illetve online marketing tervezésén. Ezután az Aegis Medianál a teljes kelet-európai General Motors digitális tervezését irányította, 2013-tól pedig már a cég angliai központjában egész Európa koordinálása és digitális stratégiája tartozott hozzá. 2015-ben – 8 év ügynökségi munka után – váltott, elhelyezkedett a Kaspersky Labnél, ahol az európai piac digitális marketig tevékenységéért felel.

Ordódi Balázs on LinkedIn





Disclosure

Ez a workshop a(z) NTP-MHGY-M-15-0001 azonosítószámú, „Londonban a tehetséges magyarokért” című projekt része. Szervezés helye: New Generation Centre London, Soho Works Shoreditch, Unit 4.07 Tea Building, London, E1 6JJ. Rendezvény ideje: 2016. Március 10. Meeting Room 19:00 - 20:30. Workshop témája: Digital Marketing és Robotok Előadó: Ordódi Balázs. Szervező: Új Nemzedék | New Generation Centre London. Project Manager: Bálint Szüle.